I løpet av 30 intense minutter får du høre mer om 20 nordiske scale-ups. Alle selskapene jobber på en eller annen måte i skjæringspunktet mellom markedsføring og teknologi.

Passer for: Foredraget Martech x 15 er beregnet på annonsører, byråer, tech-investorer og nettside-eiere som bruker mye tid og ressurser på å identifisere morgendagens markedsføring.

Pris: 7500 NOK + mva (tillegg ved foredrag utenfor Oslo).

Innhold: Listen over selskapene vi presenterer justeres fortløpende, men for tiden har vi selskaper som jobber innenfor følgende områder:

  • Big data
  • Dynamisk video remarketing
  • Chat
  • Data-analyse
  • Konverteringsoptimalisering
  • Adtech
  • Marketing automation
  • Brukergenerert innhold
  • Personalisering

Foredragsholder: Foredraget holdes av Ole Martin N. Evensmo. Han har jobbet med netthandel og markedsføring i selskaper som Jernia, Elkjøp og Komplett Group. Han har også jobbet som konsulent for Byttdekk.com, Animail, Svea Finans, David-Andersen og Episerver. Han er også gründer av fagnettstedet eHandel.com og konferansen NXTnordic.com som han i fjor solgte til et svensk medieselskap. I dag er Evensmo markedssjef i teknologiselskapet Sannsyn og investor i et knippe selskaper som leverer markedsføringsteknologi.